2011-09-27

Hm...

Fitnessfightens sista dag närmar sig, väldigt fort. Tänk att det snart gått en månad..

Dock har jag inte skött mig som jag ska senaste dagarna. Allt för mycket som har skitit sig, och jag kommer nog inte ha några stora skillnader när jag kollar resultaten sista dagen... Kommer dock väga o mäta o fota, bara för att. Något lär ju ha hänt, jag vet ju vad som hade hänt dag 10 o dag 20. Förhoppningsvis ligger jag iaf inte sämre till än dag 20 :)

Funderar lite på att anmäla mig till en till omgång redan nu i Oktober, då en nära vän till mig också ska vara med, kanske man kan peppa varandra. Eller om jag ska fortstätta själv, med i princip samma mat fast kanske lite annorlunda träning.. Och sedan anmäla mig i november? Mycket att fundera på... Kan ju köra en månad till utan att betala, för nu har jag ju koll på träningen o maten. Men det känns som det kommer vara mycket mer peppande om man anmäler sig på riktigt :P

Jag funderar mycket på att ordna ett till eller ett nytt gymkort. På mitt gym har vi inga gruppklasser, något jag börjar sakna mer o mer.. Hur motiverad man kan bli av att träna i grupp, o något man verkligen gillar. Visst, jag gillar faktiskt min egen träning i gymmet, men kan vara roligt med lite variation..

1 kommentar:

  1. Jag kommer ta lite kost- och träningsledigt och kör sedan själv från 10e oktober och tio veckor framåt. Då är det snart jul!

    SvaraRadera