2011-10-03

Fitnessfighten över, för denna gång!

Jaha, då hade man genomfört Fitnessfighten för denna gång. Är väldigt nöjd med resultatet, trots att jag kunde lyckats bra mycket bättre om jag inte tappat motivationen halvvägs. Men, jag har iallafall kommit en bra bit på vägen, och nu ska det kämpas vidare.
Kommer fortsätta med maten som den varit hittils, men med kanske vissa små ändringar, och unna mig någonting extra EN gång i veckan, helst inte alls om jag inte e sugen :) Träningen kommer jag nog dock ändra.. Får se om jag hoppar på fitnessfighten igen i November o kör en stenhård månad :)
Resultatet under september blev iallafall -3kg, -10cm i midjan, -3cm höft..

Kan ju inte vara missnöjd, men kunde nog lyckats mycket mer om jag skött träningen bättre, och inte blivit sjuk.
Nu har jag väl bara 10kg att gå ner kvar ;) Och en massa muskler att bygga. Kommer inte lägga upp några bilder på resultatet, även om man ser skillnad på före och efter så skäms jag alldeles för mycket. Kanske lägger jag upp när jag nått min målvikt :)

Idag började jag dagen med 1 timmes promenad med hundarna, ca 5km i skogen. Det var mysigt :) Hade även på mig 0,5kg runt varje ben, borde väl ändå kunna ge lite resultat? Kändes inte direkt jobbigare, men jag har märkt att jag haft lite mer träningsvärk när jag använd de tidigare:)
Se om jag pallar mig iväg till gymmet sen också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar