2011-09-05

Dag 5, efter en jobbig natt...

Helgen har maten funkat bra, förutom att sovmorgon har gjort att inte alla mål hunnits med.. Vågade inte träna igår heller pga halsontet och förkylningen...

Har ju som sagt haft huvudvärk i princip varje morgon... Men igårkväll slog det till ordentligt, värsta migränanfallet jag någonsin haft... Legat o vridit o vänt mig hela natten pga sjuka smärtan i huvudet, även illamående och febrig.. Gick över litegrann inatt efter migränmedicin och lyckades somna ett tag. Vaknade dock vid 6 i morse av att det var värre igen. Försökte tvinga i mig vatten, och även lite mat, men allt kom bara upp.
Nu har jag äntligen lyckats få i mig frukost och ett glas vatten iaf.. Huvudet känns bättre, men långt ifrån bra. Nu har jag väl sån vanlig huvudvärk ungefär.. Denna dag kommer bli enbart vila och försöka få i mig den mat jag kan få i mig. Hoppas huvudet blir helt bra snart, för detta är inte roligt..

Drömde t.om. att jag åt godis i natt:P Det är ILLA! Men jag ger inte upp, suget har faktiskt blivit mycket mindre och jag njuter faktiskt av varenda nyttiga måltid :)
Hoppas det går bra för er andra, jag är avundsjuk på er som även kan träna, hoppas jag får resultat ändå fast jag inte tränat varje dag. :(

1 kommentar:

  1. Tråkigt att du mår så dåligt! :( hoppas du snart kan komma igång med träningen!

    SvaraRadera