2011-09-10

Motivationen tillbaka!

Äntligen. Tack för era peppande kommentarer, gör verkligen mycket!!!

Hade som sagt en rejäl svacka, men nu känner jag mig ännu mer peppad. Tog mig i kragen igår eftermiddag, och vaknade på topp idag. Allt berodde nog mest på dålig planering vilket innebar för lite mat i torsdags, vilket gjorde att suget o alla tankar kring det dök upp. Sen massa annat jobbigt som livet kan bjuda på. Men nu är jag på banan igen!

Idag var det dags för vägning och mätning: Vågen visade hela 3kg minus! Och midjemåttet visade -4cm !!! Känns toppen! Detta trots jag inte tränat mer än 2 FF pass. Tänk vad förändringar i kosten kan göra mycket! Nu hoppas jag bara att jag kan komma igång med träningen för att få ännu bättre resultat. Jag vill inte bara gå ner i vikt, jag vill få en fastare, snyggare kropp! :)

Nej allihopa, nu kör vi! 20 dagar kvar, detta ska vi klara av!!!

2 kommentarer: