2011-09-03

Dag 3 av fitnessfighten :)

Detta går ju bättre än jag trodde det skulle göra :) Haft huvudvärk varje morgon nu, men blir bättre efter jag fått lite mat i kroppen. Dock har jag halsont, vilket gjorde att jag tog det lugnt med träningen idag.. Körde igenom styrkan men tog en långpromenad istället för konditionsdelen.. Vågar inte riskera att bli sämre.. Suget efter något onyttigt verkar sätta igång på eftermiddagen för mig iaf, och såklart när man är i närheten av något gott :P Men har hållt mig! Är glad att jag haft en stöttande pojkvän i närheten när suget efter socker satt igång... Dagens mat har blivit: Frukost: Lättfil med musli plus ett ägg. Mellanmål: Keso & Äpple Lunch: Rostbiff med pasta, ihopblandat med en "sås" gjord på kesella och kryddor, och lite grönsaker:) Mellanmål: Keso med hallon Middag; Köttfärsblandning med pasta, och grönsaker! Sista mellanmålet blir senare :) Blir inget vanligt lördagsmys med massa onyttigt, vi får mysa nyttigt istället :D Ett gott tips om ni tycker maten är torr är verkligen att röra ihop något med kesellan, typ olika kryddor. Jag har fått till riktigt goda som gjort maten dubbelt så god :) Funkar även super att dippa typ morot i :) Hoppas det går bra för er andra med !

1 kommentar:

  1. Hej! Om man gillar tzatsiki så är det gott att pressa i vitlök och grovriven gurka så har du en god sås med:)!! Härligt att det går bra:)!!

    SvaraRadera