2011-09-19

Long time no see!

Var ett tag sen jag skrev kom jag på. Haft mycket på sista tiden.

Motivationen är verkligen upp o ner. Det dryga är att jag blir peppad på att träna eller gå ut o gå när klockan e på tok för mycket på kvällen.. Dagarna är jag inte alls lika motiverad.

Har iallafall hållt mig från onyttigheterna, även om jag inte skött kosten och träningen helt i helgen, har nog faktiskt ätit för lite, vilket inte heller är bra.

I lördags kväll/natt var jag ute på en klubb o dansa halva natten. Det var jobbigt... Inte för att jag ville dricka, jag drack vatten hela kvällen utan problem :) Men däremot kände jag hur all energi bara försvann *poff*, antagligen för det blev en lång tid utan mat och väldigt mycket rörelse... Men kunde ju inte direkt tagit med mig en kesoburk in på krogen :P

Roligt att träningsprogrammet ändrats lite, underbart speciellt med armhävningarna. Känner mig otroligt stark - lyckades göra 1 enda på tårna.. Så illa trodde jag inte det var:P Så jag får hålla mig på knäna, det är tillräckligt jobbigt för mig just nu. Vet inte om jag gör fel eller bara är väldigt svag :)

Imorgon är det dag 20, och dags för vägning och mätning. Känns inte som det hänt mycket.. Men då har jag inte heller kunnat träna varje dag. Men jag har heller inte gett upp :) Känns ändå sjukt att JAG, som är sjukt beroende av sötsaker o onyttigheter, o som i princip levt på det senaste tiden, inte ätit det på 20 dagar... 20 dagar! Eller ja, 19 idag :P

Börjar fundera på hur man ska fortsätta efter dessa 30 dagar. Tror jag kommer köra en månad med ungefär samma mat, kanske unna mig nått extra ibland. Men ska försöka hålla mig från sötsaker så länge som möjligt. Just nu känner jag bara att jag vill det ska vara över så jag får vräka i mig. Men det är ju inte vad det hela går ut på, detta ska jag göra för att ändra livet, inte bara ha en nyttig månad.

Kommer nog också anmäla mig till en till månad av fitnessfighten längre fram, kanske om det blir en i november :) Och då vara lite mer förberedd. Denna anmälde jag mig till bara nån dag innan då jag såg om den..

Hoppas att det går bra för er andra där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar