2011-09-11

Dag 11!

Vaknade på toppenhumör idag, och såg fram emot frukosten! :) Har nog aldrig längtat så mycket efter havregrynsgröt, men är riiiktigt gott med rivet äpple och kanel, plus att jag knäcker i äggvita och någon sked kesella i, vilket gör gröten riktigt krääämig :) Så gröten blir extra proteinrik, plus kanel ska ju vara bra för förbränningen :) Och det är bara vatten i Cola-glaset, men man kan ju alltid låtsas! ;)



Efter frukosten blev det träning! OJ vad jag svettas under passet! Det verkligen forsar :P Lyckades iaf springa 1,4km på 10min första omgången idag :) Dock struntade jag i andra omgången då jag kände mig allmänt skakis o yr... Igår sprang jag hela första omgången, och under andra omgången gick och sprang jag om vartannat.. Så igår var nog första gången hittils jag verkligen kört igenom HELA FF-passet.. Kör dock med väldigt lätta vikter, och i benböjen t.ex. inga vikter alls, då jag verkligen behöver jobba på tekniken.. Jämförde idag, och tog mycket mer när jag körde utan vikt, då jag antagligen gör fel med vikterna.. Så, kör så tills jag kommit in i det mer.

Nu blir det mellanmål i form av keso, och kanske någon riskaka, sen blir det dusch och lite vila i soffan! Måste försöka ta oss iväg och handla kvarg någonstans också, den är totalt slut hemma och var slut när vi var o handlade igår.. Kör alla FitnessFighten just nu eller ? ;)

Avslutar med en bild på mina två små hjärtan, som hjälper mig i livet, och även tvingar mig ut när jag inte orkar :) Även om dom älskar myskvällar i soffan ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar