2011-10-20

Long time no see!

Halloj! Har varit riktigt dålig på att uppdatera nu efter FitnessFighten.. Men nu ska jag berätta lite om hur allt gått :)

Kände mig rätt missnöjd efter Fitnessfighten, då jag inte lyckades så bra som jag hoppats. Det var dock enbart mitt eget, och sjukdomens, fel. Hade några dåliga dagar efteråt, och gick t.om. upp mina 3kg jag gick ner:( Nu är jag dock på banan igen, och otroligt motiverad! Jag har nu klarat av att äta bra, unna mig något gott endast på helgen, OM jag varit sugen, inget måste :)

Numera ser min träning ut ungefär såhär:
- Morgonpromenad så ofta som möjligt, på ca 1h. Blivit ungefär 5 dagar i veckan, o blir det inte av på morgonen före frukost så blir det ändå någongång under dagen. Har ju hundar som behöver ut och röra på sig :)
- Utöver detta kör jag styrketräning ca 4 dagar i veckan på gymmet. Försöker även köra lite kondition, men det har jag väldigt svårt för...

Maten fungerar också bra. Försöker få i mig mycket protein, för jag vill ju ändå bli starkare och få lite muskler :) Äter ungefär 1500 kalorier om dagen, men det varierar lite från dag till dag. Mycket av kosten kör jag samma som fitnessfighten, fast inte riktigt lika strikt. T.ex. så äter jag inte bara äggvitan, äter hela ägg:P Det är ju trots allt nyttigt!


Imorse blev morgonpromenaden extra lång, ca 7km vart det enligt programmet i min mobil.Vet dock inte om det stämmer, då den tappar gps-signalen hela tiden och vissa stunder står det still på km:P så kanske var längre.. Helt underbar höstmorgon, solen sken, så otroligt mysigt.. Önskar man hade samma energi som Ayla, hon skulle kunna springa dygnet runt.. Fan va snygg kropp man hade haft :D
Vackert!

Mina underbara älsklingar på promenaden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar