2011-10-28

Mini-semester

Lördags-Tisdags var vi iväg på en liten "mini-semester". Hälsade på mormor uppe i östersund, härligt att komma iväg. Dock jobbigt att se henne så sjuk, med hemtjänst 100ggr om dagen.. Blev även en liten semester från träning och nyttig mat.. Åt inte helt värdelöst men var inte det lättaste med hotellfrukost varje morgon och restaurang varje kväll..

Tagit upp träningen nu sen jag kom hem iaf. Igår, Torsdag, blev det en morgonpromenad med hundarna på ca 1h, före frukost. Sedan blev det gym mitt på dagen, o ca 25min crosstraining. Och sen blev det även en långpromenad på 1,5h med hundarna på eftermiddagen! :D Tror hundarna mår bra av att jag vill gå ner i vikt ;)
Nu har jag precis kommit in från dagens morgonpromenad, och ska börja göra iordning frukosten. Får se om jag gymmar idag, ska åka iväg med mamma en sväng.. O jag hatar ju att träna på eftermiddagarna när det är mycket folk =(

3 kommentarer:

  1. Puss på dig hjärtat ! <3 :-D

    SvaraRadera
  2. Det är BCAA :-) Samma verkan som proteinpulver typ :-D

    SvaraRadera
  3. Tack snälla du :-D. Och du klarar det också om du bestämmer dig för det ;-D

    SvaraRadera